20. 2. 2011

Vysoko postaveny verejny cinitel

Nedavno som sa dopocula ze jeden moj ambiciozny spoluziak z vysokj skoly zastava vysoku a dolzitu funkciu...polkla som horku slynu a povedala si a co uz.
Zhodou okolnosti o par tyzdnou neskor som vylovila jeho nezabudnutelne vyroky...je to sice na plac, ze niekto taky ma moc, ale no zasmejme sa, kto vie kto ma kde zalozeny vyroky inych vyznamnych verejnych cinitelov, ktore su este horsie?

- prevenciou delikvencie sa zaobera psychiatria


-  ovocie cize zemiaky


- Profesor: - Aka potravina podla vas najrychlejsie hnije?
On - zavarane ovocie
Prof v soku: - opravte sa!
On - tak huby


- Prof. Basen slavy dcera - o com je podla vas toto vyznamne dielo?
On- o miery
prof.- a kde presne vidite tu pasaz o miery?
On - no tuto: Horsi nez li dive valky...


- sme na vysokej katedre


- Chcem sa spytat, ked poslanec niektoho vytrieska
Prof. vaznou tvarou: a poslanec je Fyzicka alebo pravnicka osoba?
On - Pravnicka...teda neviem ja som z toho debil 


- ked na vojne vynadas nadriadenemu, tak ta z vojny vyhodia


- (moja najoblubenjesia) Socialna rola ziskana je naprikald dedicstvo, myslim kralovstvo


- Aby ludia vedeli,z e den Romou bol novelizovany



- Medzinarodny den Romov, kotry bol uzakoneny Radou medzinarodnych romov


- spieva na gitare


- bol tak Moric, kde sme riesili jeho vyroky


- urobi nam prednasku pre otvorene dvere


- Prof: Co obciansky preukaz obsahuje?
On - inizialy majitela


Rubeola sa najcastejsie vyuziva u zien

.........


zasmiali ste sa? no tak teraz je cas pripomenut vam, ze tento clovek nie len ze ma vysokoskolky titul a robi si doktorat...ale este to aj dotiahol dalej ako vy a teraz rozhoduje o vasich zalezitostiach...

7 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

A kto to akoze ma byt? Inak, odporucam skontrolovat si po sebe pravopis. To mnozstvo pravopisnych chyb v suvislosti s komentarom ne/schopnosti niekoho ineho vyzera smiesne.

Anonymný povedal(a)...

Suhlasim. Ten pravopis :/

Evka C povedal(a)...

pravopis je nieco na co clovek po rokoch v cudzine, kde nema pravidelny pisany kontakt s materinskou recou zabuda...

pravda je, ze obcas mam uz problem aj s vetnou skladbou a casovanim...ospravedlnujem sa, ale kde sa ake I ci Y pise je pre mna uz do velkej mieri (miery?) len typovanim...

Evka C povedal(a)...

ale zas ked by niekto chcel mi napisat kde mam co opravit, velmi rada to urobim :-D

Unknown povedal(a)...

Skus skopirovat text do wordu a zapnut si v nom jazyk na automaticku kontrolu pravopisu - minimalne to podciarkne slova, ktore sa mu nepozdavaju.

Evka C povedal(a)...

keby som mala slovensky office urcite si ho zapnem...lenze Taliansky word nema opravu slovenciny...

pravda je, ze v poslednej dobe stale viac a viac pisem v Taliancine a zvazujem upustot od pisania v slovencine...aj preto, ze ked robim chyby v Taliancine nik mi nevyhadzuje na oci pravopis (co je inak pre mna dost hakliva tema..)

Anonymný povedal(a)...

No, mne moj Word dovoluje nastavit albancinu, amharcinu, baskictinu, cherokee, farstinu, galicijctinu, gruzincinu, somalcinu, taliancinu a mnohe mnohe dalsie.... A to nie je ziaden specialny word... Ale klasicky, chyba nie je v blogerke, ale vo vsetkom a vo vsetkych naokolo :D