6. 8. 2007

Dnes nepisem



dnes kreslim - 3 esencie nas samych (jejda to znie ako tie mudre New Age poucky...:-) hehe.
Zamyslela som sa, kde je moje Ego, kde Dusa a kde je moje vnutorne dieta (tak, tak, aktivne zive vnutorne dieta!!!) a zacitila som sa do seba...

To modre je symbolika duse, to telovej farby je moje vnutorne dieta a to tazke, fialove je Ego. Scaner velky respekt k povodne ziarivym farbam nemal, takze original je k nahliadnutiu az budete prechadzat Talianskom...

No a je tu aj vysvetlenie jednotlych vyznamom (po kliknuti na obrazok). Ale nedoporucujem- mam pocit, ze kazdy kto sa zamysli a zaciti si svoj vyznam najde aj sam.




:-) Jej, ako ja milujem mat svoj "osobny" blog a tu slobodu zaplnit ho cim len tuzim. Vlastny priestor a ziadne oci davu...:-)

Ozaj, uz ste si niekedy polozili otazku Aky vztah mate k svojmu egu?

5 komentárov:

w-abt povedal(a)...

moje oči nie sú oči davu, tak hádam môžem...

Obrázok mi pripadá ako vnútorný obeh, s kyslíkom (modrá duša i láska okysličujú telo).. bol by to objekt pre vlastnú fantáziu, ale popisom si mu stanovila pevné hranice chápania... :)

Články, ako každý výstup von do priestoru, majú všetky tri esencie, inak to ani nejde...

Láske a duši si určila rovnakú farbu a namiešala si ju v rôznych dávkach do všetkých výstupov - múdre.

:)

Som tu sám diskutujúci, dúfam, že nie jediný čitateľ :)

Evka C povedal(a)...

le nie, nie si sam co ma cita. Akurat ze vacsina ludi co to cita su moji priatelia, a oni si to so mnou zvyknu diskutovat v mailoch...ale mas pravdu ty, je lepsie to napisat na web k clanku...ved o tom je ta diskusia

Anonymný povedal(a)...

Wow, dobry matros... na com ficis a kde kupujes? :)

Evka C povedal(a)...

Beriem to ako "sort of" kompliment. Takze DAKUJEM...

Inak tuto otazku mi uz v inej diskusii na inom blogu k inemu mojmu clanku ktosi polozil a znela uuuuplne rovnako.

Takze ak si stale ten isty, tak to uz si pomaly ako moj fanusik, ci stangast diskusii :-))

To mas to ako COPY & Paste, alebo to prepisujes? :-)))

Jej bývalý povedal(a)...

skrátka... fasa